.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاونان پارلمانی فقط نامه‌رسان شده‌اند

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به عوامل تذکر‌ها و سوال‌های زیاد نمایندگان، یادآور شد: معاونان پارلمانی دولت خیلی کارایی ندارند.

به گزارش شمال نیوز"محمدتقی رهبر" در گفت‌و‌گو با خانه ملت راجع به انتقاد "محمدرضا میرتاج‌الدینی" معاون پارلمانی رئیس جمهور از حجم زیاد سوال و تذکر نمایندگان به وزرا و رئیس قوه مجریه، گفت: هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس برای کاهش حجم تذکر‌ها و سوال‌ها با میرتاج الدینی جلسه‌ای داشت که دو طرف به این نتیجه رسیدند که وزیران در دفتر دولت، داخل مجلس حضور یابند و پاسخ مطالبات نمایندگان را بدهند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز از نتیجه آن جلسه مطلع شد، تصریح کرد: اگر مسئولان دولتی به آن توافق پایبندی نشان می‌دادند، نماینده قبل از اقدام طرح تذکر یا سوال، مشکلات حوزه انتخابیه خود را از مسیر یاد شده پیگیری می‌کرد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به تاکید رئیس مجلس بر طراحی راهکاری برای کاهش حجم تذکر‌ها و سوال‌ها از وزیران، افزود: معاون پارلمانی رئیس جمهور نباید امروز از نمایندگان انتقاد کند چراکه خود پیگیری لازم را در اجرای توافقات یاد شده انجام نداد. از این رو وقتی وزیران به دفتر دولت، داخل مجلس نمی‌آیند نمایندگان نیز مجبور به استفاده از ابزارهای نظارتی خود می‌شوند.



معاونان پارلمانی دولت خیلی کارآیی ندارند

عضو هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس درباره نقش معاونان پارلمانی در پیگیری مشکلات مردم، اظهار کرد: خیلی کم پیش آمده که من کاری را به یک معاون پارلمانی ارجاع بدم و او مسئله را به سرانجام رسانده باشد. تنها کاری که آنها در قبال خواست نمایندگان انجام می‌دهند آن است که یک نامه را به دستگاه مربوطه بنویسند و رونوشت آن را نیز تحویل ما دهند.

وی ادامه داد: نامه‌نگاری که کار نیست، مسئول باید برای حل مشکل تلاش کند. به نظر وکلای ملت، معاونان پارلمانی خیلی کارایی ندارند، چون فقط نامه‌رسان شده‌اند و مسائل را پیگیری نمی‌کنند. بنابراین شخص وزیر باید وقتی را برای حضور در اتاق دولت اختصاص دهد تا حجم سوال‌ها و تذکر‌ها کم شود.

"سید محمدرضا می‌رتاج‌الدینی" معاون پارلمانی رئیس جمهور اخیرا موضوع سؤال از وزرا و احضار مکرر آنها به مجلس را مورد انتقاد قرار داده و برخی از تذکرها به رئیس جمهور را غیرمرتبط دانسته است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.